12 augusti 2008
Trådstartare
Har ett vanligt problem kan ja tänka mig, inget ljud från basarna:(
Ska fan snart köpa mig en cykel,
Har kopplat det rätt va ja tror o folk har sagt men det kmr inget ljud i basarna, har testat med en högtalare kopplat till steget men den brusa bara,
Steget är ett Mutant 1500.1XXX o basarna 2 st Kicker L5 10"
Det andra steget ja har till mina hög funkar så det är inget med strömmen för de går på samma ström.
Ngn som vet va det kan vara? kanske finns några vanliga fel man gör?
Tack på förhand
Mvh