Väktare, om du inte har nåt emot att bli kallad "låtsas polis" osv..riktigt kul jobb faktiskt.
Har fundeat på det ochså, Och Låtsas polis tycker jag e fel. För jag skulle ej vilja vara polis, men väktare skulle jag kunna tänka mig.
Inte jätte intressant men lite.. Stannar offta o pratar lite med väktare när jag e ngn stanns, och jag har fått uppfattningen om att dom har dåligt betalt, Något du kan säga om de?
Väktare, om du inte har nåt emot att bli kallad "låtsas polis" osv..riktigt kul jobb faktiskt.
Har fundeat på det ochså, Och Låtsas polis tycker jag e fel. För jag skulle ej vilja vara polis, men väktare skulle jag kunna tänka mig.
Inte jätte intressant men lite.. Stannar offta o pratar lite med väktare när jag e ngn stanns, och jag har fått uppfattningen om att dom har dåligt betalt, Något du kan säga om de?
Vh Wallis
Nej jag tycker de är helt okej, man är ju ledig mycke. Själv jobbar jag sk 5-4 schema, dvs jobbar 5 ledig 4 jobbar 4 ledig 5 så man jobbar ju lika mycke som man är ledig. Vill du inte va ledig så mycke så blir ju lönekuveret betydligt större. Om jag jobbar lite extra så ligger jag på ca 21 ut. Inte så dåligt..
Du kanske skulle satsa på karriär som flygvärdinna nä, skämt åsido fundera på väktare, de är skit kul, träffar mycket underliga människor när man är ute på nätterna..