13 augusti 2008
Trådstartare
Problemet är löst...
Gällde att ha nyckeln i ett visst läge och sen ha en polygrip och snurra runt på den svarta runda grejen som satt framför själva låset och dra den emot sig samtidigt...
Plötsligt ploppade den lös, och vi som har tagit isär all plast + annat nedanför ratten helt i onödan när vi bara hade behövt ta loss själva dekorations/täckbrickan framför tändningslåset för att komma åt allt...=P
Så kan det gå, nu vet man det tills nästa gång och man lär sig så länge man lever som det heter :-)
Senast redigerat av gemini78 (13 augusti 2008)
En gång är ingen gång...