5353
Sök

bi ljud i högtalar fortfarende problem

3 Inlägg
14 augusti 2008
Trådstartare
#1
har nu flyttat jord kablen så den sitter rakt ner i karosen i bageluckan ström och låg nivån ligger på var en sida om bilen men låter forfarende konstigt när jag startar bilen i högtalarna.

någon har något förslag vad som är nästa steg att gör.

Gladen Beetle
237 Inlägg
14 augusti 2008
#2
Kontrollera signal kablar och att inte signal jorden är bränd i stereon.



Sök