Vänlig själ med lite extra plats över som ska till vallåkra i helgen som vill ställa upp och hjälpa?

Gjerdingen Lackerare/Bilrecondare
14 augusti 2008 · 4 190 Inlägg

Hejsan!

Som sagt så söker jag en vänlig själv som skulle kunna Hälpa mig..

Är så att Har ett set AMG Kjolar liggandes i Borås.. och söker nu någon som har plats och lite tid att ta en liten tur dit och hämta dessa.. har skitigt sig många ggr nu när vi planerat hämtning osv.. kanske är svårt just nu att fråga.. men Jag står så klart för Bensin pengar för "Extra" resan..

Bor i uppsala så vore underbart om grejerna kunde komma lite närmre då de ligger som sagt i borås hmm

Har inte själv körkort än så tänkte bara höra mig för om de finns någon med lite plats över eller nåt hmm

Hör av er om ni vill hjälpa till!
Mvh Kim

christofferedil Yellow bug!
14 augusti 2008 · 1 640 Inlägg

Ska du ner till Vallåkra? Vem har dina kjolar och var finns dom? Hur har du tänkt lösa det med betalning osv?

Vi har väl ev. plats i bilen, och bor ju i Borås med så tongue

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)
Gjerdingen Lackerare/Bilrecondare
15 augusti 2008 · 4 190 Inlägg

Edil_ skrev:
Ska du ner till Vallåkra? Vem har dina kjolar och var finns dom? Hur har du tänkt lösa det med betalning osv?

Vi har väl ev. plats i bilen, och bor ju i Borås med så tongue

Halloj, har dock inge körkort så kommer inte til vallåkra hmm
Roger (Trozzo) här har dem.. dock så kan bara kjolarna hämtas på lördagen dåhan är borta på söndagen.. men kan kanske ordna så en kompis (Rallyhalle) möter upp er på vallåkra och tar över grejerna till hans bil.. lite närmre till han från mig än till borås tongue

Men va vill du ha för att plocka upp grejerna och köra dit dem?

Perfekt om det går att lösa smile
Mvh Kim

Jojje_ F-14 Tomcat Fighterpilot
15 augusti 2008 · 887 Inlägg

Det verkar finnas trevligt folk ändå. smile Lycka till grabben.

Ελευθερία ή Θάνατος !
"We want to follow a dream, yes it's true, but it's one thing to follow a dream and another to follow an obsession...A dream is more pure than obsession. A dream is about pride." /José Mourinho
Gjerdingen Lackerare/Bilrecondare
15 augusti 2008 · 4 190 Inlägg

Jojje_ skrev:
Det verkar finnas trevligt folk ändå. smile Lycka till grabben.

Jo dock så skulle de åka i morrn  hmm

Men jag håller med! smile
Tackar det lär behövas.. väntat på kjolarna ett bra tag nu hmm

fish Allfixare
15 augusti 2008 · 1 475 Inlägg

Bussgods?? kostar nog mindre än den extra bensinen du får betala...

Gjerdingen Lackerare/Bilrecondare
15 augusti 2008 · 4 190 Inlägg

fish skrev:
Bussgods?? kostar nog mindre än den extra bensinen du får betala...

Han som har kjolarna bor en jäkla bit från bussgod i borås, så posten är mycket närmare och mycket dyrare sad

Men ett komplett set kjolar väger väl mer än 10 kg? och är skrymmande lär ju hamna på runt 700-900kr hmm med buss gods då..
Mvh Kim

Senast redigerat av kimpan_90 (15 augusti 2008)

Carlsberg
15 augusti 2008 · 111 Inlägg

kimpan_90 skrev:

fish skrev:
Bussgods?? kostar nog mindre än den extra bensinen du får betala...

Han som har kjolarna bor en jäkla bit från bussgod i borås, så posten är mycket närmare och mycket dyrare sad

Borås är väl inte så stort lol

Senast redigerat av Carlsberg (15 augusti 2008)

"The beast got 500 horsepower and a Borla exhaust system, it does 0-60 in about.... ehm 4.3 seconds..yeaah. -Wow you can read the broschuer."
Saab 900 s (1990)
Saab 9-3 (2008)
christofferedil Yellow bug!
15 augusti 2008 · 1 640 Inlägg

fish skrev:
Bussgods?? kostar nog mindre än den extra bensinen du får betala...

Jojje_ skrev:
Det verkar finnas trevligt folk ändå. smile Lycka till grabben.

Var bara tvungen att fälla in en kommentar..

Jag bor i Borås, och vi åker imorrn, delvis att det blir lite tajt med plats i bilen. Men kan säga som så, jag hade då inte tagit mycket extra för o hämta ett par kjolar i samma stad som jag bor och köra ner till Vallåkra. En hamburgare?

Så tror nog det skulle bli billigare wink Vet inte riktigt hur du tänker fish, bussgods är dyrt tongue

Ska se om ja kan få fram nån kimpa, annars hoppas vi på att någon annan vänlig själ får syn på den här tråden! smile

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)
Gjerdingen Lackerare/Bilrecondare
15 augusti 2008 · 4 190 Inlägg

Edil_ skrev:

fish skrev:
Bussgods?? kostar nog mindre än den extra bensinen du får betala...

Jojje_ skrev:
Det verkar finnas trevligt folk ändå. smile Lycka till grabben.

Var bara tvungen att fälla in en kommentar..

Jag bor i Borås, och vi åker imorrn, delvis att det blir lite tajt med plats i bilen. Men kan säga som så, jag hade då inte tagit mycket extra för o hämta ett par kjolar i samma stad som jag bor och köra ner till Vallåkra. En hamburgare?

Så tror nog det skulle bli billigare wink Vet inte riktigt hur du tänker fish, bussgods är dyrt tongue

Ska se om ja kan få fram nån kimpa, annars hoppas vi på att någon annan vänlig själ får syn på den här tråden! smile

Precis..

Jo det är jätte shysst att du kikar efter nån smile det hjälper mig lite på vägen iellafall smile
Fan du vill inte åka hem en kortis på lördan då? wink hehe
Mvh Kim

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang