Hej! Jag ska bygga en (läs 2) låda till mina två små popcornmaskiner Men det är ilte ont om utrymme och lådan behöver vara ca120L (60l/60l) Och efter år och dar av mätande så kom jag fram till detta (förslag): Något duktigt snille vill jag gäärna få en kommentar av. Mkt svår fråga, men kan detta funka? Eller är det galet? Det är nämligen i stort sett enda sättet att få både plats och även uppfylla L kravet. Det kanske inte syns, men det är en slot port och den ska vara 50cm lång. <<<---- Den bilen är det som lådan ska vara i. Mkt tacksam för hjälp! Mvh Patrik
Okej, dock så enligt kicker så sKa det vara slot port =/....Kan man vinkla porten på något annat sätt istället tro?
Slotport eller ej spelar mindre roll bara längden och totalarean är densamma.
Okej, men då tror jag faktiskt att det kan bli svårare ändå med rör.....då diametern blir så saftig..... Detta var då inte lätt Sista utväg.....Plasta baksidan så att den följer ryggstöd m.m. så får man en hel del extra liter....men då blire svårt å mäta också