15 augusti 2008
Trådstartare
Problemet är följande:
När man slår på helljuset så går det på direkt. Men vi möte etc och man bländar av så tar de någon sekund innan de släcker. Varför ?
*Det funkar hur bra som helst när inte bilen är igång dvs bara bara man har på tändningen.
*Det funka som de skulle första dagen de kopplades in.
*Det funkar ett tag vid körning sen är det som att någon fördröjning läggs in, men i början så släcks de direkt.
*Slår man över till parkeringsljusläget med ljusomkopplarn så släcks det direkt.
*Lampan har inte de där plåten som åker utan 2 st lampor i lampan om man kan säga så.