16 augusti 2008
Trådstartare
tjenixen, tänkte bygga ett mer eller mindre trevligt ljudbygge till den kommande S2an.
Riggen ser ut följande:
Alpine CDE-9882Ri
RE-Audio Sx15 D2 (kommer en till senare)
RE-Audio XXX comp 6 Kitsystem 6,5" (Fram och bak)
US Amps AX 3200 DE Monoblock (körs i 1ohm tills andra D2án är hemma)
2st US Amps Merlin MD21 2kanals steg till 6.5orna
2st Optima YellowTop.
Huvudenheten har jag inte bestämt mig för ännu, men blir nog alpinen om ingen kan tipsa om någon bra 7" IN-dash för max 4000kr? Lägger inte mer än 2500kr på en vanlig huvudenhet då jag isof köper en dyrare in-dash senare. Och alpine är ju ett erkänt bra märke.
NU till själva lådan, tänkte bygga en låda i 22mm MDF med dubbel baffel, på totalt 125L med 6" rör. Längd på röret vet jag EJ , kan någon tipsa? Kommer spela mycket "young jeezy" stuk på musik och vill ha rikigt rikigt rikigt!! Tung och djup bas.
Ser riggen bra ut för övrigt?
tips mottages!
Mvh
Senast redigerat av Dawe_A (16 augusti 2008)