Någon som vet något om detta Pioneer steg? Älskar Pionner och dom brukar ju göra bra saker. Har fått tag ide steget för 700kr av en polare. Använder jag de inta kan man ju ha de i framtida byggen=) Men någon som har lite mer kött p åbenen om detta steg=)? Kolla : http://www.mynewcheap.co.uk/products/de … fier/2136/
Borde ju kunna driva två mindre basar med detta steg va? Eller ett par duktiga 6*9er? ?