6208
Sök

Extra bromsljus i bageluckan

730 Inlägg
17 augusti 2008
Trådstartare
#1
Hejsan... jag har kopplat ur mitt bromsljud i bagageluckan har en 760 kombi... Så nu varje gång ja bromsar så lyser lampan för trasig lampa... kan man koppla så man lurar att den fortfarande e hel ??

Mvh // charlie

Fölkesberg Racing =)

1 268 Inlägg
17 augusti 2008
#2
Shallie skrev:
Hejsan... jag har kopplat ur mitt bromsljud i bagageluckan har en 760 kombi... Så nu varje gång ja bromsar så lyser lampan för trasig lampa... kan man koppla så man lurar att den fortfarande e hel ??

Mvh // charlie

kollat säkringen? eller det kanske är samma för alla 3?

730 Inlägg
17 augusti 2008
Trådstartare
#3
LazerHawke skrev:
Shallie skrev:
Hejsan... jag har kopplat ur mitt bromsljud i bagageluckan har en 760 kombi... Så nu varje gång ja bromsar så lyser lampan för trasig lampa... kan man koppla så man lurar att den fortfarande e hel ??

Mvh // charlie

kollat säkringen? eller det kanske är samma för alla 3?

Det vet ja faktiskt inte.. tack för tipset blir till att kolla upp big_smile

Fölkesberg Racing =)


Sök