Man kan behöva nollställa försterhissarna på Audi efter strömavbrott så att dom hittar hem. Jag kan inte beskriva själv eftersom jag låter min tame mekaniker ta hand om sådant på mina Audi bilar.
(Det är inte så att du har komfortstyrning av hissarna på din Audi och att du håller in knappen på fjärren för länge?)
/Göran
I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI