18 augusti 2008
Trådstartare
Jag ska bygga in mitt nya Kicker ES 4.2 system i instrumentpanelen
Var placerar ni diskanten i förhållande till 4" mellanregistret?
Vilken vinkel på högtalarna har ni? Raktupp mot rutan eller vinklade mot centrum mellan framsätena
Jag är ute efter att få en så bra scen som möjligt
Bilen är en 940 sedan inga övriga högtalare i nuläget
Jag hoppas att vägverket förstår vikten av att hålla avstånd till framförvarande är minst lika viktigt som att hålla hastigheten i trafiken. När ska de börja den kampajen?