6653
Sök

Basen ger knappt ifrån sig något ljud... :/

1 Inlägg
19 augusti 2008
Trådstartare
#1
jag har fått ett slutsteg och baslåda (med bas) i present av brorsan, men det visade sig att de inte funkade när jag och en kompis kopplade in den... sen visade det sig att basen i sig var sönder, så jag köpte en ny, GAS 10", och slutsteget jag har för tillfället är ett Vortex avanca(?) 450. Nu verkade allt funka som det skulle, bortsett från att det KOMMER ljud, men det är inte mycket, knappt något, och jag har bottat alla inställningar som finns på själva slutsteget, men det händer typ ingenting. hmm Ljud, men knappt någon bas.. vad kan vara felet?

Bilen jag har är en Volvo 740, (88:a) om det kan ha något med saken att göra? Snälla hjälp hmm

16 197 Inlägg
19 augusti 2008
#2
kan ju inte va så mycke annat än en justeringfråga elle så e de fel på din lågnivå.

"Testar man inte så får man aldrig veta"


Sök