6600
Sök

Behöver hjälp med stero

213 Inlägg
20 augusti 2008
Trådstartare
#1
Har en 3,6 tums LCD skärms stereo som jag fått från kina:O. Nu får jag inte stereon att starta mer en en sekund bara sen dör den ner igen. Hur ska jag göra för att få den att fungera?Den ska sitta i en 940.
Behöver verkligen hjälp

No pain No game
Det värsta som kan hända är att sakerna går sönder. Gör om gör rätt!


Sök