Dawe_A skrev:
Tjenixen alla, hoppas inte ni blir trötta på mig nu när jag lägger upp en andra tråd om min setup!
Har nu beställt följande, tänkte om ni ljudfreaks kunde lägga en avslutnings kommentar om saker att tänka på/strömbank/ osv?
RE-audio XXX 18" 2*2ohm
Audioson 1.2k (3200wrms @ 1ohm)
2st stinger SPV 70
50mm2 kabel hela vägen.
trippelskärmad lågnivå
4st XXX comp 6,5" kitt.
4kanals steg till dessa (ej bestämt mig ännu)
vad säger ni proffs, är det en hyffsad setup i en ljud-bil? - Kommer byggas i en kombi (s2 avant)
Mvh
Ruggiga grejer. Kan du nu installera det bra så kan det bli fint. Kan du inte installera det bra hade du lika gärna kunnat köra Biltema...
Dämpa skiten ur bilen bara, och skaffa en bra HU med tidskomp, EQ och filter så du kan ställa ljudte med, för du kommer annars utnyttja kanske 50% av potentialen..
mvh Jonas
Senast redigerat av jonash (21 augusti 2008)
Svensk Mästare 2007 och 2008 i billjud
Svenska Bilstereoförbundet - anordnar SM i Billjud
http://www.bilstereoforbundet.se
Grundare av N-core, tillsammans med en annan rauk!