hej, har letat som en idiot efter devileye till min saab 95 -03 men hittar inga... funderar nu därför på att köpa diodslinga och montera in själv. min fråga är nu vad ska man koppla dioderna på? parkeringsljuset eller vad ska man koppla dem till? ska man sätta en egen säkring och knapp till dem eller? mvh mattias
Dioder drar såpass lite ström att säkring inte är något behov. Inte i min mening iallafall. Ja stjäl ström därifrån, och ha gärna en extra knapp för just dem, om du av någon anledning vill slå av dem.