Har ni också hört detta om Orange County Choppers

fredde85
8 februari 2006 · 1 798 Inlägg

Ja hörde av en som ja känner att de där med att han Paul Senior är så arg o skriker hela tiden är planerat in i minsta detalj av produktionsbolaget bara för att fler ska se programmet.Jag skulle tycka att programmet skulle vara bättre om han var som han då vanligen är utan tv kamerorna istället o då har de ju visat helt fel bild av honom.Man har ju trott att han har varit en riktig surpuppa som bara klagar hela tiden.

Sånt tycker jag är dåligt.

Jag byter bil ofta men man brukar ju säga att omväxling förnöjer
fire_wizard Avstängd
8 februari 2006 · 185 Inlägg

visst är det så, även the osborn är likadant.. dom byggde om hela kåken..

Bullo Mazda 3 MPS, bilder på gång!
8 februari 2006 · 1 852 Inlägg

när jag såg dom allra första avsnitten så var det mycket underhållande att se på. då såg man det tekniska och dom berättade hur det fungerade in i detalj. det enda dom gör nu är att bråka. en dokusåpa har det blivit... om det är TV-bolagets fel? mycket troligt, eftersom dom filmar det och tar med det. skulle dom bråka mycket så skulle filmbolaget kunna klipa bort det om dom ville. nu får man se när mickey går till tandläkaren och blir drogad. tycker det är synd att dom har förstört ett sådant bra program.

håller Discovery på att bli kanal 5 kopia?

säger bara en sak, vart är världen påväg?

man lever bara en gång så lev väl!
Daniel
8 februari 2006 · 671 Inlägg

Det är amerikanskt, där duger inte verkligheten.

Sharky
8 februari 2006 · 10 287 Inlägg

Precis. Vad trodde ni....

Rök och speglar.

/Göran

Daniel skrev:
Det är amerikanskt, där duger inte verkligheten.

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI
lustgasen Saab 99 Turbo-Nörd
8 februari 2006 · 368 Inlägg

rides och wheeler dealers är ju bra iallfall!!!! och brainiac..

Med lust att gasa
www.aabh.se/
www.antonbjörklund.se/
Saab 99 GL VAN "Servicebilen-Vanheden" (1977)
Janken Driver
8 februari 2006 · 2 111 Inlägg

Daniel skrev:
Det är amerikanskt, där duger inte verkligheten.

Skulle väl knappast påstå att sverige är bättre i det fallet...

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"
fr3drik
9 februari 2006 · 342 Inlägg

lustgasen skrev:
rides och wheeler dealers är ju bra iallfall!!!! och brainiac..

yes! men brainiac är inget jämför med mythbusters! big_smile dom e fan inte kloka..
extreme rides är ju också rätt okej..

Audi S4 2.2T -92 | BW S375, AutoVerdi, JE Pistons, CatCams, 034 Motorsport, CP-S, Weldon, NIRA, Nitrous Express
PeppeVectra Peppe Vectra
9 februari 2006 · 1 076 Inlägg

Jag fattar inte varför dom visar Orange County Choppers när de finns riktigar konstruktörer som Jessy James.

Allt som Orange County Choppers gör 'r ju att montera ihop färdiga saker.
Jessy James byggr allt från grunden, det ända som han inte gör är motor.

VECTRA ENEM Sport
#1 Steve Blyfot
Nissan King Cab Navara "BIG KING" (2006)
Sharky
9 februari 2006 · 10 287 Inlägg

Det går att göra "bättre TV" med OCC än med , den ibland kontroversielle, Jesse James. Genom att OCC är så många, hel familj med filmbara fritidsintressen etc, så finns det möjlighet att göra program med mycket utfyllnad.

/Göran

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI
PeppeVectra Peppe Vectra
9 februari 2006 · 1 076 Inlägg

Sharky skrev:
Det går att göra "bättre TV" med OCC än med , den ibland kontroversielle, Jesse James. Genom att OCC är så många, hel familj med filmbara fritidsintressen etc, så finns det möjlighet att göra program med mycket utfyllnad.

/Göran

äää  snack. är du intresserad av OCC:s fruar eller av byggandet?

VECTRA ENEM Sport
#1 Steve Blyfot
Nissan King Cab Navara "BIG KING" (2006)
Foffis
9 februari 2006 · 676 Inlägg

de e så med dom flesta program från MTV, på sätt o vis är MTV bra och på sätt och vis så suger de fett! som typ pimp my ride, asså... hur många är de som åker omkring i sånna dåliga bilar? de e så dåligt att dom måste fejka allt tycker jag...

Sharky
9 februari 2006 · 10 287 Inlägg

Jag sa inte vad jag var intresserad av. Jag bara vinklade det från en TV kanals sida och hur dom ser på det. Dvs fylla 20 x 50 minuter så billigt som möjligt....typ....

/Göran

Lucifer84 skrev:
äää  snack. är du intresserad av OCC:s fruar eller av byggandet?

I have nothing but confidence in you. And very little of that.
(Groucho Marx).
Åker numera Audi A6 -08 4.2FSI
Maizer
9 februari 2006 ·

Jesse James är ju bara jobbig att kolla på. Tror han är så jävla macho och ska skryta om alla brott han gjort tidigare osv.

Germax
9 februari 2006 · 12 086 Inlägg

Det är ju uppenbart att det är fejkat.. vilket företag/familj skulle hålla med den attityden dom har?
Personligen tycker jag bara det sänker programet med dessa dispyter, i övrigt är de ett bra program!

NiTroN
10 februari 2006 · 115 Inlägg

finns bara en sak att säga om dagens tv:  den suger så phett så phett!!!! finns ingenting.. absolut ingenting av värde på tv idag!

Ground Zero från www.Blekingebilradio.com
http://www.x40nordic.com/viewtopic.aspx?tid=360824 min co-pilot Micke i slipning!
Aatos
10 februari 2006 · 291 Inlägg

lustgasen skrev:
rides och wheeler dealers är ju bra iallfall!!!! och brainiac..

Måste bara säga att Wheelers Dealers är fan det sämsta programmet på discovery, (kanske lite att ta i det men) köper en bil för x antal pengar byter tändstift o olja, o fixar lite rost som dom sen lackar med spray burk... o sen säljer dom, o vissa gånger går dom inte ens på plus.... helt sjukt program... men men, det e ju min åsikt...

Senast redigerat av Aatos (10 februari 2006)

lelleman
10 februari 2006 · 129 Inlägg

jag har alltid varit ett Mythbuster fan tongue och angående OCC så är det nog fejkat som du sa men bågarna ser ändå inte duma ut

PeppeVectra Peppe Vectra
10 februari 2006 · 1 076 Inlägg

Maizer skrev:
Jesse James är ju bara jobbig att kolla på. Tror han är så jävla macho och ska skryta om alla brott han gjort tidigare osv.

De är ju något å vara macho över eller hur. från å ha varit kriminell till att ´starta ett företag att kunna leva på. de är inte många som klarar de.

VECTRA ENEM Sport
#1 Steve Blyfot
Nissan King Cab Navara "BIG KING" (2006)
zortep
19 mars 2006 · 911 Inlägg

Amerika är stöööört.   Alla deras "Reality serier " är fake , dom har ett jävla manus som allt ska kretsa runt omkring,

pic up the phone, wazzzaaa
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang