21 augusti 2008
Trådstartare
hejsan!
jag ska köpa silikonslangar till min saab 9-5
men, vilken storlek ska ja ha till varje och hur lång?
hade tänkt köpa allt från vakuum slangar till kopplingarna vid tryckrör osv...
kan även säga att ja har bilen 90mil härifrån så har inte möjligheten att kika själv ;P
tacksam för snabbt svar då ja sitter och ska beställla