säkringen går hela tiden vad e dt för fel? närjag kopplar in ena lyset fungerar dt men direkt när ja kopplar in dt andra går säkringen.
Har du kollat va du har för säkring te halvlyset.. kan dra en del ström när dom tänder.. brukar rekommenderas minst 10A te dom flesta xenonkitten.. vet inte om det är per lampa men d tror ja inte..
Antar att du menar xenon? Precis som Rspeter säger så ska man ha en tuffare säkring till eftermonterat xenon. Det blir en kort strömspik när de slås på, men ibland håller den i så länge att säkringen går.
Klokhet kommer av erfarenhet och erfarenhet kommer av dumheter.