Fast jag tror ändå inte att du har så mycket nytta av steget på dem högtalarna, tror inte att det kommer bli så mycket skillnad mot att köra dem på stereon. Visst det kommer låta av dom, men inte bra.
Om jag vore du skulle jag sparat lite till och köpt något lite bättre.
Föresten har du redan ett gp3 steg eller ska du köpa ett?
hur kan man jämnföra en volvo 740 mned en sierra helt olika bilar. de är som att jämnföra en katt och ett lejon i styrka ju:S
//snoddas