Beror ju lite på hur du vill att det ska låta.
Vill du kunna reglera ljudet mellan framdörrar och bakdörrar?
Vill du kunna reglera ljudet mellan framdörrar och 6x9"?
Jag tycker att ett steg är det klart bästa alternativet, då kan du får bra tryck om du vill och ljudet blir också renare tack vara att det finns mer kraft i ett slutsteg som ger bättre kontroll på grejorna.

Ett 4-kanals steg verkar ganska lämpligt till det där tycker jag, då kan du driva 6x9" på två kanaler och sedan koppla ihop framdörrarnas+bakdörrarnas högtalare till de andra två kanalerna. Med den inkopplingen så kan du reglera ljudet mellan 6x9" och övriga högtalare, men däremot inte mellan framdörrar och bakdörrar.
Skulle du tycka att det blir för lite tryck från 6x9", eller om du köper en baslåda, så kan du ha kvar 4-kanalssteget och komplettera med ett till steg. Lätt att uppgradera om du skulle vilja alltså.

Hur de där högtalarna kommer att låta vet jag dock inte, har inte provat någon av dem. Med rätt montering, dvs stabilt och tätt, så kan faktiskt även ganska billiga saker få ett bra tryck. Om du ser till att lägga ner lite jobb på monteringen så får du nog ett bra resultat.
Man kan tex sätta en extra baffel vid varje dörrhögtalare så att de sitter stabilt och tätt, dessutom är det en fördel att sätta bitumenmatta på insidan av dörrsidan. Lite dämpull innanför dörrsidan bakom högtalarmagneten kan också hjälpa till, men se till att inte ullen kommer åt konens baksida eller själva magneten.
Hatthyllan ska vara ordentligt stabil, en baffel vid vardera högtalare eller en hel spån/MDF-skiva för hela hatthyllan gör att de sitter bra.