Ellertz skrev:Tjena ! nån som har nått tips på bra klarlack i sprayform...? Testade med nått som hette hagmans förut och de blev mjukt när de var varmt..
Decibel skrev:Ellertz skrev:Tjena ! nån som har nått tips på bra klarlack i sprayform...? Testade med nått som hette hagmans förut och de blev mjukt när de var varmt..Åk till bildetaljer, han har grym klarlack.Glöm inte säga vilken färg du lackat med, så du får rätt.Använder bara prylar därifrån o har aldrig krånglat.