7534
Sök

Stereon tar i(323)

956 Inlägg
23 augusti 2008
Trådstartare
#1
Någon som varit med om att man inte kan skjuta in stereon allra längst in på en mazda 323 1986-1989?
Den kommer inte hela vägen in så den låser i sargen man får med.

Har bankat och slått på de mesta, men inget hjälper. Ingen som har haft samma problem?

194 Inlägg
23 augusti 2008
#2
Ofta brukar det vara en fastsättning längst in där man iaf på gamla bilstereos kunde skruva fast dom inifrån, försök bända lös den om det finns en!



Sök