23 augusti 2008
Trådstartare
Någon som varit med om att man inte kan skjuta in stereon allra längst in på en mazda 323 1986-1989?
Den kommer inte hela vägen in så den låser i sargen man får med.
Har bankat och slått på de mesta, men inget hjälper. Ingen som har haft samma problem?