4691
Sök

PROJEKT arbete i skolan :)

terazzi
24 augusti 2008
Trådstartare
Ja nu är det så här att jag börjat läsa design inom data it.
Ska även ha ett så kallat roligt ämne som heter "Projekt Arbete" och kommer ha första lektionen på Fredag som kommer i denna veckan.

Vet vi kommer få något stort redan denna terminen och kanske ett riktigt sånt,problemet är bara vad man ska göra? läser som sagt design och vill försöka ta in bilarna där så nåt förslag på vad jag kan ha som projekt arbete?

Halvfinsk Norrman från Sverige
586 Inlägg
24 augusti 2008
Sådant har vi börjat med nu också, och jag har ingen aning om vad jag ska göra yikes Fast det är väl lite skillnad för skolan är teknisk så då skall man ju helst bygga något som innefattar någon form av teknisk lösning. Kan hända att jag bygger om min metanoldrivna RC-bil till någonting, man får se.

Men design då altså, hmm. Kanske att du gör någon form av hemsida eller så? Eller vill dom attdu skall göra något objekt av något slag? För din kommande 200a hade ju kunnat vara ett designprojekt tongue

MVH Pontus på ö-helvetet

Ableton Live

3 113 Inlägg
24 augusti 2008
har också projektarbete o inte direkt bestämt mig vad å göra.. smile

men varför inte sälja SAABen och köp din eftertraktade 200sx som vi alla väntar på? tongue

Semper Fi

Yellow bug!
1 640 Inlägg
24 augusti 2008
cebT skrev:
har också projektarbete o inte direkt bestämt mig vad å göra.. smile

men varför inte sälja SAABen och köp din eftertraktade 200sx som vi alla väntar på? tongue

Just det Terazzi, du har faktiskt ditt projektarbete framför dig. Gör designen av din 200:a, och presentera den på en fejkad hemsida eller liknande. Eller, just det, du vill ju inte visa hur den ska se ut.. Ta då en annan bil, och designa den, och designa en fejkad hemsida om just den bilen.. Så svårt var det! tongue

Men kanske är enklare att få tips om du ger mer info om själva projektarbetet tongue

Ännu vet ingen hur gammal en Volkswagen kan bli! :)

Mästare
2 947 Inlägg
24 augusti 2008
Som alla andra här säger: Designa en bil!

Senast redigerat av KimVsWorld(Idag 22:03:00)

Sök