7555
Sök

Lågnivåkabel från Sterion eller Ifrån utgående på Steget..

730 Inlägg
24 augusti 2008
Trådstartare
#1
Hejsan... skall koppla in ett steg som ja skall driva 4 högtalare med... det är ett Mds gp3 steg... jag har redan ett mds mono steg inkopplat... jag funderar på om jag skall dra en lågnivåkabel ifrån sterion till gp3 steget och sen ifrån gp3 stegets utgående vidare till Mono steget ? ? funkar detta om de inte finns 2 lågnivå utgångar på sterion... och om det finns 2 utgångar på sterion e det bättre att dra den vägen då ??


Mvh // Charlie

Fölkesberg Racing =)

730 Inlägg
24 augusti 2008
Trådstartare
#2
Driver 2 basar med mono steget kanske jag skall tilllägga smile)

Fölkesberg Racing =)

2 911 Inlägg
24 augusti 2008
#3
JAg skulle utan tvekan nyttjat de olika utgångarna på stereon.
Har du två utgångar så har du antagligen skilda inställningsmöjligheter på de olika utgångarna vilket underlättar en hel del.

730 Inlägg
24 augusti 2008
Trådstartare
#4
Decibel skrev:
JAg skulle utan tvekan nyttjat de olika utgångarna på stereon.
Har du två utgångar så har du antagligen skilda inställningsmöjligheter på de olika utgångarna vilket underlättar en hel del.

Okej ah tackar så mycket smile) men om vi nu säger att det bara råkar vara 1 utgång.. skulle det funka att koppla det så ? smile)

ah de e ju som du säger när ja ställer in bas o allt så går de ju via SW utgången smile)

Mvh // Charlie

Fölkesberg Racing =)


Sök