24 augusti 2008
Trådstartare
Hejsan... skall koppla in ett steg som ja skall driva 4 högtalare med... det är ett Mds gp3 steg... jag har redan ett mds mono steg inkopplat... jag funderar på om jag skall dra en lågnivåkabel ifrån sterion till gp3 steget och sen ifrån gp3 stegets utgående vidare till Mono steget ? ? funkar detta om de inte finns 2 lågnivå utgångar på sterion... och om det finns 2 utgångar på sterion e det bättre att dra den vägen då ??
Mvh // Charlie
Fölkesberg Racing =)