Tjao, alla mätare gick i botten samt att info displayan blev helt svart. och försökte glo på säkringarna men de va mörkt samt listan över säkringrna är på tyska och tyska är ej in starka sida.... Vore underbart om de e ngn som har en E39 har en aning om vad detta handlar om...