6130
Sök

koppla slutsteg till slutsteg

3 722 Inlägg
25 augusti 2008
Trådstartare
#1
Har en liten fråga angående koppling mellan 2 slutsteg. Har redan ett slutsteg och vill koppla in ett till slutsteg till det befintliga, räcker det med lågnivå kablar mellan?

956 Inlägg
25 augusti 2008
#2
Ja det räcker, men du kommer inte att kunna ställa stegen från stereon, utan du kommer att få vrida på gainen istället.

hur kan man jämnföra en volvo 740 mned en sierra helt olika bilar. de är som att jämnföra en katt och ett lejon i styrka ju:S
//snoddas

Mekaniker
212 Inlägg
25 augusti 2008
#3
Om det finns lågnivåutgång på ett av dom så är de bara dra kabel därifrån till de andra.



Sök