Jag tycker ju att det spelar ingen roll vad man gör med just dom där fälgarna, dom blir liksom inte heta iaf, jag hade nog lackat dom svarta med röd rand runt.
Vadå plåtlåda, 740 har V8:a och 286hk... Eller det kanske bara var i tyskland.
Jag tycker ju att det spelar ingen roll vad man gör med just dom där fälgarna, dom blir liksom inte heta iaf, jag hade nog lackat dom svarta med röd rand runt.
ne det vet jag, men är inte ute efter nåt super bygge direkt.. men tycker inte dom är helt fyskam ändå, dom gör sig bra på den bilen.
är fälgarna i bra skick och inte har massa färg släpp, så tycker ja du ska ha dom som dom är. annars lacka om dom, ett bra tips om du ska lacka dom vita,spruta dom med klarlack efter lackning, annars fastnar bromsdam på fälgarna och går inte bort...