4642
Sök

Garaget.Org Skivan tråden är LÅST??? ( Kan raderas nu )

C(^^,)
453 Inlägg
27 augusti 2008
Trådstartare
Varför blev den låst ?
Izual hade låst den o skrivit att man får inte länka torrents osv!
Har ju inte länkat någonting ju , just därför jag bett dom adda msn!!
Finns inga länksidor eller något ?
Har ju skrivit att dom får adda mig på msn om dom vill ha länken och ändå e den låst!
Sorry för en tråd men tyckte inte att den skulle låsas då jag inte stred mot reglerna ??   hmm
Senast redigerat av HKS (27 augusti 2008)

C(^^,)
453 Inlägg
27 augusti 2008
Trådstartare
any answer från mod/admin ??

DFFL
9 020 Inlägg
27 augusti 2008
"Kommer göra RAR-Fil av Mappen Garaget.org skivan! Sen lägger jag ut den på lite Torrents sidor. "

Det strider mot reglerna.

To thine own self be true, and it must follow, as the night the day, thou canst not then be false to any man.
/William Shakespeare, Hamlet.
A wise man once told me that death smiles at us all. All a man can do is smile back.
Russel Crowe, Gladiator.

9 108 Inlägg
27 augusti 2008
Har du läst regeln? "All antydan på innehav av piratkopierat material är förbjudet."

Du ska med andra ord vara tacksam över att du fick ha kvar tråden från början över huvud taget wink

C(^^,)
453 Inlägg
27 augusti 2008
Trådstartare
Jasså! Okej. Då hänger jag med i alla fall.  Trodde man fick snacka om det i alla fall. Sorry då alla : /

Då kan nån ta bort denna med då tack!
Herrå smile
Senast redigerat av HKS (27 augusti 2008)

Maizer
27 augusti 2008
Känns inte Garaget.org lite väl pinsamt PK ibland? Man är mer öppen om fildelning i riksdagen än här. Och ja, bla bla garaget är ingen demokrati, men varför denna PKism värre än aftonbladet?

Avstängd
962 Inlägg
27 augusti 2008
Maizer, jag är en av dom som tycker du borde bli moderator! :Þ

Mer fildelning åt folket!

Administratör
2 992 Inlägg
27 augusti 2008
ojdå maizer som moderator.... det är nog större risk att han blir bannad för gott ! wink

Tråd låst på begäran.

En kopp av den svarta såsen...

Sök