28 augusti 2008
Trådstartare
Hittade en artikel på NA där dom förklarade hur man skulle göra. Men även nåt som kan verka simpelt... Ja ni vet... Så därför tänkte ja höra mej för först. Ja ha jäkligt kort stubin, så de hela kan ju sluta me en skrotad bil, å de ha ja ingen lust me. Lika lite som å BYTA BIL!!! Neee fan, e nöjd me gammelskrutten, än så länge.... hehe
My life, My mess