Eftersom man inte så duktig själv på att ta kort och att det finns fölk som tycker det är kul skulle det va roligt och få lite fina bilder på v70 kanske till våren, när fälgarna är på plats, snön borta och värmen är här
Finns det någon runt omkring Värmland i närheten av Sunne
Jag är rätt sugen på en mindre photoshoot av min BMW 330Ci M-tech II med lite extra utrustning i någon typ av hamn/industrimiljö. Jag bor i Lund någon som är intresserad?
Om nån vill ha ex nga bilder på sin "tös" på nån bilträff i Linköping kan jag ställa upp och fotografera där. Finns annars placerad ute i Grebo (mellan Lkpg/Åtvidaberg) Om nån skulle vilja ha nå kort :p
Som jag skrev så fotar jag i HDR teknik som kan bli riktigt effektfullt.Jag ställer gärna upp på att fota din bil. Jag bor i Trosa men jag har några platser bla Tullgarns Slott där jag har bra bakrundsmiljöer. Jag läser mina pm varje dag så säg bara till om du är intresserad...
Jag är en fotograf i Göteborg som letar efter äldre Amerikanska bilar att fotografera. De bilar som söks är äldre muskelbilar med antingen lite patina eller helt nerkörda. Om dom står och rostar sönder i en skog kan vara intressant med.
Just nu studerar jag på yrkeshögskolan för fotografi och mitt fotograferande är inriktat på Porträtt/mode och lite reportage ibland. Jag fotograferar nästan uteslutet svartvitt och det är kanske därför jag inte har ett intresse för moderna bilar. Lack utan någon typ av textur (se rost) är direkt ointressant för mig.
Så om det är någon som har en bil ståendes, t.ex en Camaro, Mustang, El Camino eller liknande får gärna höra av sig. Det kan även vara så att det blir en modeplåtning med någon av bilarna.