6779
Sök

Xeon 15000k/10000k

Avstängd
73 Inlägg
28 augusti 2008
Trådstartare
#1
Är det lagligt och ha xeon med 15000k/10000k? Vad säger besiktningen?
Sidan där det kitet finns heter: www.vvme.com
Senast redigerat av VWGOLFR32 (28 augusti 2008)

Hetast Just Nu!
1 355 Inlägg
28 augusti 2008
#2
15000kelvin e fan inget o ha de e ju blått o me de så lyser du ju inte direkt upp vägen... o nej de e inte lagligt.. ja tror att det är en max på 4300K

Inspiration comes standard

Avstängd
73 Inlägg
28 augusti 2008
Trådstartare
#3
Edvinoo skrev:
15000kelvin e fan inget o ha de e ju blått o me de så lyser du ju inte direkt upp vägen... o nej de e inte lagligt.. ja tror att det är en max på 4300K

ok

406 Inlägg
28 augusti 2008
#4
finns 500trådar sök!

FOTAR BILAR. Kolla in min bil och mina bilder :)


Sök