28 augusti 2008
Trådstartare
byggde mig en egen låda som är
1m lång
28cm hög
45cm djup
och den är rätt stor så när jag satte i basen "300w" så bara slår den, alltså inget basljud blir till.
Polarna sa att de ska ordna sig med lite stoppning och ett flexrör!?
Stämmer detta med stoppning??aldrig hört innan och aldrig på träffat detta i någon annan låda.
Stämmer det även med att man kan bygga små väggar i en låda för att få ljud vågorna att studsa där inne så det blir bättre BAS ljud ut??
tacksam för svar
nozzen
Din dröm är min verklighet