6720
Sök

8-10" bas element för liten lådvolym någonstans mellan 10 och 20 liter

2 122 Inlägg
28 augusti 2008
Trådstartare
#1
söker ett bra element 8-10" och ska vara i en sluten låda max pris ca 2500:-

Volvo 242 -75 Busbil
Volvo 245 -80 Projekt bilen

med lem
1 925 Inlägg
28 augusti 2008
#2
http://dbakuten.se/detail.php?item_id=10126

har hört den i en 14 liter sluten låda ! spelade långt över förväntan faktiskt !

all affischering utom affischering om affischering förbjuden förbjuden !

st200_timpa
28 augusti 2008
#3
ja du kan prov lyssna JL Audio 8" i sluten låda!...

jag har 6" i ca: 3-4liter låda framme under kupen.....det låter som satan bra!!!

SM-Guld Billjud 2007&08
2 353 Inlägg
28 augusti 2008
#4
Kirre skrev:
söker ett bra element 8-10" och ska vara i en sluten låda max pris ca 2500:-

Kan du sträcka dig till 3000kr så har vi ett bra alternativ som bevisligen krossar det mesta i ljudkvalitet och som spelar bra högt.

mvh Jonas

Svensk Mästare 2007 och 2008 i billjud
Svenska Bilstereoförbundet - anordnar SM i Billjud
http://www.bilstereoforbundet.se
Grundare av N-core, tillsammans med en annan rauk!

284 Inlägg
29 augusti 2008
#5
kör med någon av basarna hertz har.   ska spela jävligt bra i små lådor har jag hört


6 851 Inlägg
29 augusti 2008
#6
ziderbeat skrev:
kör med någon av basarna hertz har.   ska spela jävligt bra i små lådor har jag hört

Ja det gör dem..wink



Sök