29 augusti 2008
Trådstartare
hejsan
ska sätta in bassen slusteget på en volvo 740 men hittar inget hål för strömkabbeln som från batteriet o bak till bassen har ni nått tips var man kan dra från batteriet o bak ?

tackförhand!
▂ ▃ ▅ ▆ ▇ ▉ 100%