9402
Sök

Hej ! söker sommarjobb

223 Inlägg
19 maj 2008
Trådstartare
Hej söker sommarjobb inom bilverkstad! hör av er om det finns jobb! Hells i dalsland är 18 år går andra året på fordonsel ! har grejjat mycket hemma på fritiden , praktisera på ett ställa där man drog ny el på gammla jenkare!

Mvh Fredrik
Senast redigerat av Volvo_GL (19 maj 2008)

summitracing.com

fotointresserad
2 307 Inlägg
19 maj 2008
Om du verkligen vill få någon att nappa på en sån här tråd måste du sälja ut dig själv lite bättre än vad du har gjort. Berätta varför dom ska anställa just dig och vad du har för erfarenhet och lite sådant så ökar nog chanserna lite iaf... ett tips bara

2 079 Inlägg
19 maj 2008
ams ams ams ams ams ams ams ams ams ams

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

223 Inlägg
19 maj 2008
Trådstartare
Mackanol skrev:

ams??

summitracing.com

Yrkesförare
1 073 Inlägg
19 maj 2008
Skriv ihop ett CV och åk ut och presentera dig personligen på verkstäder. Tror det ger bättre resultat. Arbetsgivare vill gärna ha ett ansikte på den dom anställer.

Hmm.
19 maj 2008
www.ams.se

www.garaget.org = inte en sånnadäringa jobbsökningssida smile....

7 100 Inlägg
19 maj 2008
Volvo_GL skrev:
Mackanol skrev:

ams??

arbetsförmedlingen

ww.ams.se

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

2 079 Inlägg
19 maj 2008
bmx skrev:
Volvo_GL skrev:
Mackanol skrev:

ams??

arbetsförmedlingen

ww.ams.se

Just det ams big_smile

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

Meister
6 763 Inlägg
19 maj 2008
Du får ju gärna skriva de här lite seriösare. Typ Hells och jenkare är två ord som är fel. Men som de säger så ska du nog gå och prata med dom direkt på verkstäderna. Men du är lite sent ute. Jag behöver åxo ha ett sommarjobb. Så om någon ska gjuta en garageplatta eller något så kan ni ju säga till big_smile

223 Inlägg
19 maj 2008
Trådstartare
Kanske skulle göra de! Göra mig ett cv !

summitracing.com

1 217 Inlägg
19 maj 2008
Ja hej du.. du är inte ute tidigt precis.. sommarjobb sökte jag i december

22 Inlägg
5 juni 2008
Precis, bäst att söka på en verkstad. Tror inte att någon här på garaget kan komma till hjälp just i detta fall. Samt så tror jag inte att du kommer någon längre vart på Arbetsförmedlingens sida heller. Bättre att ta upp telefonkatalogen och ringa runt lite, alternativt att åka runt och presentera dig.

223 Inlägg
5 juni 2008
Trådstartare
De är redan fixat nu hehe big_smile fick på ett ställe där man drar el på bilar:D + 4v på pappers bruk hehe:D

summitracing.com

Sök