4382
Sök

Volvo med audi styling

424 Inlägg
6 juni 2008
Trådstartare
#1
Va tycker ni? har moddat dit en frontspoiler från audi 80 fram på den gamla volvon. Säg gärna va ni tycker. Har ett par sidokjolar också som ska dit när jag får tummen upp i ...

https://www1.garaget.org/archive/29/28952/61581/61581-900779.jpg

Den Som Ingen Turbo Har, Den Får Åka Utan Bar
Ha de gött !

124 Inlägg
6 juni 2008
#3
Ser bra ut (=

Facepalm - Because expressing how dumb that was in words just doesn't work

396 Inlägg
6 juni 2008
#4
såg ut att va seriöst gjort, men faktum kvarstår: styling is crap.

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
6 juni 2008
#5
Bra utfört men man ser ju att den kjolen inte hör hemma där, kjolens former är ju mer rundade mot volvons "vinklade" former.

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

Saabvilde!
1 708 Inlägg
6 juni 2008
#6
TBOC_Razor skrev:
Bra utfört men man ser ju att den kjolen inte hör hemma där, kjolens former är ju mer rundade mot volvons "vinklade" former.

Det där lät för invecklat för normalt snack wink Tycker det ser skitbra ut ja! big_smile

God created weak gearboxes for SAAB to give the Volvo suckers a slight chance! ;)

Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
6 juni 2008
#7
Larsson_Power skrev:
TBOC_Razor skrev:
Bra utfört men man ser ju att den kjolen inte hör hemma där, kjolens former är ju mer rundade mot volvons "vinklade" former.

Det där lät för invecklat för normalt snack wink Tycker det ser skitbra ut ja! big_smile

Vaddå invecklat ??  tongue

Kjolens formspråk är rundade former och svepande linjer, bilens formspråk är....  kantigt i brist på bättre ord. Jag tycker inte det passar ihop helt enkelt.

Dock gillade jag att det var ett hål i kjolen för varje grej i fronten, typ ett hål per lykta och ett under grillen, det såg bra ut smile

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

Avstängd
653 Inlägg
6 juni 2008
#8
Jag tycker just den modellen av volvo är redigt ful från början men du har lyckats få den rätt hyfsad nu med den fronten, man kan knappt tänka sej att den är från ett annat märke tongue

Jag har rätt i vad jag än säger.

406 Inlägg
6 juni 2008
#9
ser okej ut ju, blir lite mer lik en s70 smile

FOTAR BILAR. Kolla in min bil och mina bilder :)

3 722 Inlägg
6 juni 2008
#10
Ser mycket bra ut! Den liknar ingen annan 440 nu! Och sånt gillar jag iaf!. Tråkigt när alla ska köra runt med samma kjolpaket! på en bilmodell! Båda tummarna upp!:

424 Inlägg
6 juni 2008
Trådstartare
#11
TBOC_Razor skrev:
Bra utfört men man ser ju att den kjolen inte hör hemma där, kjolens former är ju mer rundade mot volvons "vinklade" former.

Jo volvo 460 är ju inte rätt snygga alls. inte för fem öre. men men har ett par sidokjolar av liknande sort av fram spoilern kanske blir bättre då ? brist på styling saker till 460-440 finns bara en till 460 som jag har hittat och de är från en svensk styling firma men hur kul är det att åka runt med samma som alla andra. original eller med den stylingen, sad bra med lite negativa inlägg också

Den Som Ingen Turbo Har, Den Får Åka Utan Bar
Ha de gött !

424 Inlägg
6 juni 2008
Trådstartare
#12
Residence skrev:
me no like

Vad är det du inte gillar ?
kommentera gärna

Den Som Ingen Turbo Har, Den Får Åka Utan Bar
Ha de gött !

424 Inlägg
6 juni 2008
Trådstartare
#13
Tommy_P skrev:
såg ut att va seriöst gjort, men faktum kvarstår: styling is crap.

Jo seriöst är det. fick tag på en kille som är utbildad lackerare och har egen lackbox.
först tänkte jag ta burk men kom på att de brukar ju inte bli så bra smile
va är det för fel på styling ? har man en snygg bil som dig så behöver man ju knappt å styling
men min fula 460 behöver en omgång

Den Som Ingen Turbo Har, Den Får Åka Utan Bar
Ha de gött !

1 217 Inlägg
6 juni 2008
#14
klar förbättring!


1 833 Inlägg
6 juni 2008
#15
Ja varför inte big_smile SNyggare än orginal

Jag är inte dum, jag har bara otur när jag tänker.
www.x40nordic.com - För dig som kör X40/50/30 med eller utan turbo!

Meister
6 763 Inlägg
6 juni 2008
#16
TBOC_Razor skrev:
Larsson_Power skrev:
TBOC_Razor skrev:
Bra utfört men man ser ju att den kjolen inte hör hemma där, kjolens former är ju mer rundade mot volvons "vinklade" former.

Det där lät för invecklat för normalt snack wink Tycker det ser skitbra ut ja! big_smile

Vaddå invecklat ??  tongue

Kjolens formspråk är rundade former och svepande linjer, bilens formspråk är....  kantigt i brist på bättre ord. Jag tycker inte det passar ihop helt enkelt.

Dock gillade jag att det var ett hål i kjolen för varje grej i fronten, typ ett hål per lykta och ett under grillen, det såg bra ut smile

Måste faktist hålla med.. Men de sur ju bättre ut än orginalet iaf big_smile


Kattjäveln åt upp min kyckling!
6 170 Inlägg
6 juni 2008
#17
joliba_01 skrev:
TBOC_Razor skrev:
Bra utfört men man ser ju att den kjolen inte hör hemma där, kjolens former är ju mer rundade mot volvons "vinklade" former.

Jo volvo 460 är ju inte rätt snygga alls. inte för fem öre. men men har ett par sidokjolar av liknande sort av fram spoilern kanske blir bättre då ? brist på styling saker till 460-440 finns bara en till 460 som jag har hittat och de är från en svensk styling firma men hur kul är det att åka runt med samma som alla andra. original eller med den stylingen, sad bra med lite negativa inlägg också

Negativt och negativt, det vet jag inte.

Mer positivt men realistiskt wink

Men det är ju som sagt bättre än original och det blir kanske mindre kontrast mot bilen om du får på ett par passande sidkjolar så det inte blir det där "kantig Vs. rund".

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P

65 Inlägg
6 juni 2008
#18
kanske inte kan så mkt men tkr den ser grym ut faktiskt smile


Sök