Vart å fota braather å bilfaktas bilar ikväll i fart. Har aldrig försökt förr så jag tar emot kommentarer om det finns nått som jag skulle kunna gjort bättre, vet det me överexp etc det är om jag skulle testat nått annat som jag vill veta...körde handhållet 1/30 f11-13...kan tillägga att det var tung trafik från Borås till varberg me husvagnar å massa skit så det var inte helt lätt me trafiken
1. Bilfakta 2. Bilfakta 3. Braather 4. Braather
Å en bild på min lilla japanare, Jonas aka braather som kör...ser så tanigt ut me 17" när man fotat dessa 2 bilar 5. Min bil!!
Senast redigerat av nightstalker (6 juni 2008)
Vill ni har er bil fotad så skicka ett PM. Fotar i Borås/GBG/Varberg trakten. Kolla gärna in min hemsida NicklasFoto.se !!
Väldigt bra för att vara ett första försök! Tummen upp! Lagom långa tider i förhållande till hastigheten!
Vill du ha lite tips så försök att ha naturen så nära bilen som möjligt för att få mer fart i bilderna. Går även att fota i bakluckan (säkra den i öppet läge med stativet och se till att det inte kan ramla ut på bilen du ska fota) och även fota i backspegeln...
Vill du ha lite tips så försök att ha naturen så nära bilen som möjligt för att få mer fart i bilderna. Går även att fota i bakluckan (säkra den i öppet läge med stativet och se till att det inte kan ramla ut på bilen du ska fota) och även fota i backspegeln...
Tackar..eftersom vi körde på r41 så kommer inte naturen så mycket närmare än det som syntes på bilden, testa backspegeln på braathers bil men det var typ hopplöst kom bilar hela tiden den vändan. sitta i skuffen tänkte jag på men får bli nån annan gång
Vill ni har er bil fotad så skicka ett PM. Fotar i Borås/GBG/Varberg trakten. Kolla gärna in min hemsida NicklasFoto.se !!
Jag kan instämma det med backspegeln Blir skitballa foton Tog själv ett sådant i Braathers bil ner till Emmaboda
Så blire på ett ungefär! Ganska coolt
Vad jag menade var att de 2 bilderna jag tog innan det kom en bild blev skitkassa..för vi var tvungna att köra in i för vi låg i vänsterfilen å lekte när jag kom på det..