Har precis fått i båten och har ett Rockford T3002 steg som ligger och skräpar
Skulle man kunna driva baslåda på ena kanalen och sedan 2st coaxialer på den andra ?
Steget är stabilt ner till 1ohm så det ska inte vara några problem på den biten, men kan det bli ojämn belastning eftersom basarna är mera tungdrivna än coaxialerna ? och där med skada steget ?
// Emil
www.handlarbilar.se Fordonsbranschens nya annonsportal