3538
Sök

Hastighetsmätare 740

Fredds
9 juni 2008
Trådstartare
#1
har bytt ut dom svarta mätartavlorna i min volvo 740 till vita. cool allt funkade som det skulle när jag tog bort "lådan" men när det skulle tbx igen så hade klockan och hastighets mätaren slutat funka,sad nån som råkat ut för liknande eller vet vad det kan vara för fel ?hmm
Senast redigerat av Fredds740 (9 juni 2008)

Fredds
9 juni 2008
Trådstartare
#2
https://www1.garaget.org/gallery/archive/82978/370047_pw0xm3.jpg
nya tavlorna

Forummoderator
26 678 Inlägg
9 juni 2008
#3
Säker på att ingen säkring har gått?
Eller att alla kablar sitter i som dom ska på baksidan..?

Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
--------------------------------------------------------------------------
Melissa: "But they're all following you?"
Rubber Duck: "No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.

116 Inlägg
9 juni 2008
#4
ganska lätt att skada kretskortet sad kika lite på baksidan så lär du se va problemet är. måste bara fråga vart du fick tag på mätartavlorna?

Frippe

Fredds
10 juni 2008
Trådstartare
#5
Tack, ska kolla upp dom sakerna så får vi hoppas att det löser sig  big_smile


Sök