13 juni 2008
Trådstartare
Har letat efter svar men ej hittat i någon annan tråd.
Har precis skruvat ur stereon och ska dra kablarna till steget. Men kommer inte att hinna klart i helgen så jag undrar om man kan koppla in lågnivåkablarna i stereon utan att sätta dom i slutsteget?
Eller kommer det att bli kortslutning om rca-kontakterna slår ihop? Kanske räcker med att tejpa med eltejp.