3920
Sök

Semester Planer?

Åkeri ägare
226 Inlägg
15 juni 2008
Trådstartare
Själv hoppas jag på bra väder Juli Augusti, Sptember åker jag till Cypern hmm undra om man kan få ner Tigran i en väska hehe nä fan ska bli så skönt slippa bilen ett tag.

Semestern här hemmma kommer att bestå av en härlig Tour men gott bil folk sen lite korta res mål med fam

vad ska ni själva göra?

Mvh: Magnus

För övrigt ha en skön sommar,

Cool blue/Cool Edition, Bilar för mig är ett sätt att skapa livs kvalite och njuta av min hobby

Det som inte dödar gör ont
2 668 Inlägg
15 juni 2008
semester?? högsäsong

2slow

OEM <3
6 957 Inlägg
15 juni 2008
Har planerat en del iår faktiskt smile

- Ja å flickvännen ska till Stockholm 4-5 juli på en liten miniweekend.
X2000 upp å hem (annars ta de 6 timmar med Intercity tongue) å
så bor vi på SAS Radisson vid station, drar till Gröna Lund å har de allmänt mysigt.
På lör. ska vi på red bull airrace big_smile
- Ner till mor å far i Kungshamn/Smögen en vecka
- Liseberg tongue
- Fallens Dagar i Trollhättan
- Ngn bilträff blir de nog
- Slappa!

Hoppas på gott väder oxå smile

Trevlig Sommar på er
Mvh Björk
Senast redigerat av Bjork (15 juni 2008)

OEM <3

216 Inlägg
15 juni 2008
har semester v.29-32 då blir de å bygga garage å lite rally kan man ju hoppas på

va skiljer en mekaniker från en amatör?
jo mekanikern har en ren overall

Asgammal medlem.
2 246 Inlägg
15 juni 2008
har semester v30-33..
ska först till värmland på fiskesemester..sen blir det kanske tylösand.
dom sista två veckorna har jag min son och då blir det väl nåt äventyr.

2 079 Inlägg
15 juni 2008
maximus skrev:
sen blir det kanske tylösand.

wehoo, det är bara att komma hit wink

själv ska man till o-ringen mitt i sommaren, sen blir det jobba smile

Cars were invented to have a faster way of fleeing from Chuck Norris. Not to be outdone, Chuck Norris invented the car accident.

Åkeri ägare
226 Inlägg
15 juni 2008
Trådstartare
FCB skrev:
Fattar inte att folk åker utomlands på solresor!!!!! det e ju fan perfekt väder o snygga brudar hemma i sverige!! smile

Kan hålla till viss del men shit vilka stränder brudar och party det är på Cypen man hehe....

Cool blue/Cool Edition, Bilar för mig är ett sätt att skapa livs kvalite och njuta av min hobby

Smålänning
7 887 Inlägg
15 juni 2008
Har ingen semester. Men skulle inte planerat nått ändå smile

En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område!
Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!

Studerande
727 Inlägg
15 juni 2008
Jag ska åka till gotland 1juli, kommer hem efter 1vecka. så alltså är jag hemma runt 7juli. vila lite fram till 20juli, så ska jag åka till kreta:) stanna i 1vecka, sen komma hem igen tongue kommer bli ganska skön sommar, förresten så kommer jag vara i skara sommarland, för er som int vet vad det är så är det ett tivoli ställe eller hur man kan säga det tongue som gröna lund^^. aja ha ett härlig sommar ni där smile

stora bilar och små bilar, alla bilar är lika fina:)

8 921 Inlägg
15 juni 2008
Åker till Nidri i 3 veckor (21/7-11/8) med roomservice och annan lyx, det är tanten värd big_smile
Firar 5åriga bröllopsdagen.
Senast redigerat av Hamilton (15 juni 2008)

Fotograf på Tierp iDag

fotointresserad
2 307 Inlägg
15 juni 2008
Inte planerat så mkt än så tar det som det kommer..

Väljer iaf mellan att åka till Gotland en sväng eller så blir det en tripp ner till Båstad under tennisveckan, får se hur det slutar..  Det enda jag har spikat är en vecka i Rättvik under Classic Car Week

Straight G!
104 Inlägg
15 juni 2008
själv åker man till tyskland om några veckor big_smile storhandla wink

Muttley
15 juni 2008
köra mc om man klarar kortet, sen vet vi inte riktigt.

590 Inlägg
16 juni 2008
ska ner till Tyskland o handla i juli, sen kanske också sunny beach i augusti! smile

FreddeK
16 juni 2008
ammerån en vecka för relax och flugfiske...annars ska jag bara jobba och pilla med bilen.

Sök