5095
Sök

Problem med bastrycket

4 586 Inlägg
17 juni 2008
Trådstartare
#1
har nu kopplat in ljudet i bilen men kan inte fatta vad det är för fel

jag sätter på en låt med bra tryck sedan när trycket försvinner ur låter och snabbt kommer tillbaka så skrapar det i basen samt så slår den konstigt bara någon sekund sedan låter det bra igen

några tips jag kan kolla på funderar på att sätta dit en extra jordkabel i chassit på bilen har även flyttat jorden till steget flera gånger utan någon förbättring

köpte det som ett paket så steget borde klara av basen och kablarna är väl tilltagna

funderar även på ifall jorden ifrån batteriet kanske skulle bytas ut

m.v.h
Senast redigerat av jorre83 (17 juni 2008)



Sök