18 juni 2008
Trådstartare
Hej!
Jag kolla till mitt bassteg och märkte att rca-kabeln hade börjat ärja. Alltså
ser ut som de har kommit batterisyra på dom. Det luktar även som ett ett
vanligt AA-batteri kan lukta då de är kass/läcker.
Så det har alltså blivit någon lagring på dom, ser inget trevligt ut.
Det är även samma färg på input och outputen.
Steget är ett DLS som är ett reservsteg till jag får mitt steg jag SKA använda
till min bas som kräver mycket effekt.
![http://www.geting.se/image.php/108917-DSC01597.JPG]()
Vad beror detta på? Jag vet att detta steget egentligen ger långt i från den effekt jag behöver till min bas.
Tack på förhand!
//Jonas
Senast redigerat av Braather (18 juni 2008)
--Lev i går som det vore i morgon--