kan även va att huvudd enheten ger för lite volt i singalen till steget då får du inte steget till att funka tilllräkligt det ska räcka med gain ett tips köp en equliser som ger 10 volt singal så ska du nog se lite ändringar:P
eller om du vill ha en billigare lösning byt huvudenheten vad jag vet så har biltemas enheter kass singal
det är knabbt min enhet ger nog får ha min gain på 0.5-0.7 volt
men jag har mutant 1500.1 xxx
Senast redigerat av Audi-powah (24 juni 2008)