5011
Sök

körförbud om inte halvljus funkar?

7 100 Inlägg
24 juni 2008
Trådstartare
#1
mors!
var och besigtade volvon för ett tags sen och en fick en 2:a på halvljus bländande!
var ute igår och skulle greja de,och såg då att inte halvljus funkade på den sida där de var bländande!
lampan är hel,säkring hel.säkert nå kabelbrott!

de ja undrar är,eftersom halv nu inte funkar,så har jag ju inte kunnat grejat inställningen,får ja körförbud då?
eller kan ja säga att ja skulle greja den,men då funkade inte halvljus,så jag har inte kunnat grejat de!

ska ombesigta på torsdag,så det är lite tajt nu tongue
Senast redigerat av bmx (24 juni 2008)

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Darth Vader
1 644 Inlägg
24 juni 2008
#2
om du fick någon mer tvåa, och den är åtgärdad så får du 30 dagar till. Annars tror jag att din tid är ute smile

Braaaaap?

7 100 Inlägg
24 juni 2008
Trådstartare
#3
aaa ja fick några till tongue
så då är det alltså lungt?

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

Darth Vader
1 644 Inlägg
24 juni 2008
#4
om någon annan är fixad ja smile
Pker du in igen, och har fixat nån mer, men inte alla får du en vecka på dig för de sista, efter det gäller en helbes igen om jag minns rätt

Braaaaap?

7 100 Inlägg
24 juni 2008
Trådstartare
#5
aa jo dom andra är fixade smile
men då är det rätt lungt då,fast här i söderhamn är dom så jävla sura tongue
det är bara den kvar som jävlas!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!

4 001 Inlägg
24 juni 2008
#6
dra bara en sladd ifrån det som funkar till det som är kass så har du lagat halvljuset

Fy fan för att vara nykterist, tänk er att vakna upp dagen efter och inse att bättre än så här kommer jag inte att må

7 100 Inlägg
24 juni 2008
Trådstartare
#7
kolvas skrev:
dra bara en sladd ifrån det som funkar till det som är kass så har du lagat halvljuset

jasså de funkar?
får väll testa de då smile,tack för tipset!

hante ja haft så tajte troser så hadde ja bröta omkull dej!


Sök