Det ska inte vara några som helst problem. likadant som jag gjort på min låda till 200'an, dock så har jag kopplat 3 st 12" basar och kommer ned till 1.33ohm
Personligt högsta - 142,05db med budgett 3000kr
(hade blivit högre om inte lådan varit för liten & sluten)
Letar med ljus och lykta efter ett Cheva Nova 68-72 objekt att ta sig an.