Vad EXAKT måste jag ha om jag bryter ner en turbosnurra? Har förmodligen fått tag på en för noll å ingenting genom en farsan känner...den behöver bara ett agg så går den
Men... Vet ej hur det är med härva å boxar å skit...
Måste jag ha styrbox å luftmassamätare från turbon? Är det något mer jag behöver?
Eller har jag sån tur att det bara är att slänga i å se glad ut???
Beror ju på hur seriöst gjort du vill att de ska vara. Men kort sagt, lägre komp, styrboxar och insprut från en turbo och grenrör. Sen äre väl massa annat krafs också. Säkert nån annan som kommer på nått mer..?
Beror ju på hur seriöst gjort du vill att de ska vara. Men kort sagt, lägre komp, styrboxar och insprut från en turbo och grenrör. Sen äre väl massa annat krafs också. Säkert nån annan som kommer på nått mer..?
En fråga. Vad har du för växellåda i bilen? Är det den femväxlade manuella m47 så fixa en annan istället, de har en tendens att rasa.. Får du med växellådan från turbomotorn, vilken ja gissar är en m46 så sätt dit den istället.
Data boxen måste du väll ha sen måst du väll sätta en till soppa pump om de bara va en förgasare i förut sen måst du ju bygga om första delen av avgasröret, skaffa intercooler o så vidare....
Data boxen måste du väll ha sen måst du väll sätta en till soppa pump om de bara va en förgasare i förut sen måst du ju bygga om första delen av avgasröret, skaffa intercooler o så vidare....
Det är en insprutare men jag undra vad jag behövde för jag tyck inte att dom som bygger om vanliga 230f motorerna tar boxar å så?