4257
Sök

Burger King.

Avstängd
1 106 Inlägg
31 mars 2006
Trådstartare
Idag var jag på drive in på till Burger King. Jag tog Whopper Pinäta Meal. Jag var i Eriksberg i Göteborg. Hambugaren var stark men det var så jävla gott. Det kostade 65 kronor med stor pommes frites. Det som saknas i bilen var burkhållare i instrumentpanelen. Det finns finns i eriksberg i redan 3 år o ser ut som helt nybyggt. Passa på att köpa Whopper Pinäta Meal innan det försvinner. Så jag åker alltid till Burger King när jag ska äta snabbmat.

Livet startar vid 220 km/h

Evolution
1 627 Inlägg
31 mars 2006
jag röstar tyvärr för max och ett supreme mål

Fäll ner pungen och landa

INGET ANNAT!!
1 725 Inlägg
31 mars 2006
Max och ett ultimate cheese mål är det bästa.. big_smile

1 436 Inlägg
31 mars 2006
Karlzzon The One skrev:
jag röstar tyvärr för max och ett supreme mål

Haha. ja det har man fått lära sig att ni Linghemsbor avgudar Max. tongue

"Chaffisen tycker att det ser fränt ut. Man ska aldrig underskatta fränhetsfaktorn när man ser konstiga saker o beteenden i den här branschen. Tanken att nån kan köra i kroken finns inte i förarens sinnesvärld. Det är fränt. Det är det viktigaste."
-Åkare på facebook svarar på frågan varför en annan åkare kör trafikfarligt.

Rohdin
31 mars 2006
GurraG skrev:
Max och ett ultimate cheese mål är det bästa.. big_smile

också coolt big_smilebig_smile

Driver
2 111 Inlägg
1 april 2006
Max regerar. Donken o burger kan känna sig utklassade. Både i smak, service och matighet.

- Om du inte förstår vitsen med ABS och airbag så lär nog ingen här kunna förklara det för dig heller.
Rätt impad av att du lyckats logga in på ett forum och komponera flera sammanhängande meningar faktiskt. /rcy
"Opinions are like assholes. Everybody's got one and everyone thinks everyone else's stinks"

1 741 Inlägg
1 april 2006
Max Ultimate cheese är riktigt god men burgerking på NewArk(en flygplats i New york) var ruggigt bra åxå! riktigt gott..

Men en sak kan jag säga om hamburgare.. Mycket bättre i sverige än USA enligt mig iaf.

Och burgerking finns ju inte så här långt upp i landet så man får nöja sig med sibylla, max eller mcdonalds.
Senast redigerat av tecman (1 april 2006)

When it feels like you have full control!
You are not driving fast enough!

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=69250 <-- Min projekttråd.

9 108 Inlägg
1 april 2006
haha vad är detta för jävla reklam-tråd.. tongue

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
1 april 2006
LARV
Mc donalds
Big mac meny med stor cola och stor pommes samt en extra cheese och två big mac såser

så ser en riktig måltid ut smile

Bmw osv..

SSS -12
3 217 Inlägg
3 april 2006
Whopper Piñata Meal är skitgod...

Jag snortar inte kola, jag röker inte på... Är man redan dum i huvet, är det fel väg att gå! - Sabotage, Epilog, Här och nu

Avstängd
185 Inlägg
3 april 2006
halv spizze med VC o plingad pucko, det är grejer det...

Administratör
11 968 Inlägg
3 april 2006
Off topic i all ära, men det här är larvigt. Vill ni chatta så hoppa in på IRC. Hur ni gör kan ni se i min signatur.

Tråd låst.

"Alla blå bär är blå bär - även blåbär - men det är bara blåbär som är blåbär."

Sök