3988
Sök

Inkoppling av baslåda och slutsteg

25 Inlägg
30 juni 2008
Trådstartare
#1
Har nu köpt baslåda och slutsteg och alla kablar är dragna.

Jag undrar bara ifall man ska koppla några kablar direkt mellan slutsteget och högtalarna i bilen?

Eller räcker det att dessa bara är koplade till cd-spelaren och att bara basen är kopplad till slutsteget. I manualen står det inget om detta utan där visar dom bara att basen ska vara diekt kopplad till slutsteget.

Vore tacksam för svar!

MVH Joel

Stå upp som en ÖISare

16 197 Inlägg
30 juni 2008
#2
va e de för steg du köpt??   

de bästa e ju att driva alla högtalare me slutsteg men slutsteget måste ju va anpassat efter de samt att din stereo måste ha fler lågnivåutgångar.

"Testar man inte så får man aldrig veta"

25 Inlägg
1 juli 2008
Trådstartare
#3
har fått den hjälp jag behövde, har kopplat in det och det funkade utmärkt. Men tack ändå:)
Senast redigerat av Joel_Moo (1 juli 2008)

Stå upp som en ÖISare


Sök